CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

poniedziałek, 25 maja 2015

bandana, dots and sneakers










Sukienka / dress: allegro, buty / shoes: Vans, kurtka / jacket: H&M

Dzisiejszy zestaw to znów miszmasz w moim wydaniu, nic na to nie poradzę, że  mieszanie ubrań i dodatków z zupełnie innych bajek odpowiada mi najbardziej. Kropek kiedyś nie wiedzieć czemu nie lubiłam, teraz wprost za nimi przepadam, dlatego obok tej sukienki nie mogłam "przejść" obojętnie. Pewnie większość z Was ubrałaby do tej sukienki szpilki, ale zdjęcia tego zestawu robiliśmy podczas długiego spaceru, więc chciałam, żeby było wygodnie, dlatego wybrałam trampki. Bandana jest kolejnym prostym sposobem na urozmaicenie fryzury, a jak zapewne zauważyliście, skomplikowane uczesania nie są moją mocną stroną.

Today's set is typical for me combination of clothes in different styles, in which I feel the best. In the past I didn't like dots but now I adore this pattern so when I saw this dress, I had to get it. Probably most of you would wear high heels with this dress, but we made these pictures during long walk and I wanted to feel comfortable so I chose sneakers. Bandana is another simple way to modify hairstyle, and as you probably noticed, I'm not good at making complicated hairdo.

80 komentarzy:

  1. You look fantastic, dear! Love this ensemble on you,pure perfection!


    http://anatkoren.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Olala !!! you are stunning dear, this dress is really pretty and i love your combo.

    http://freedmode.blogspot.fr/
    See you soon
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. YOU ARE LOOKING BEAUTIFUL.
    http://findshopping.blogspot.in/2015/05/best-online-shopping-sites-for-health.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz fantastycznie:) To mój jeden z ulubionych Twoich zestawów:)

    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy jest jakikolwiek styl, Kinga, w którym Ci nie jest do twarzy ;P?

    potwierdza się chyba teoria, że ładnemu we wszystkim ładnie ;P

    ja ogólnie nie przepadam za pin-up'owymi klimatami.
    Znaczy - sama nie znoszę na sobie.
    Ale na innych - lubię.
    No i chyba takie unowocześnione, trochę bardziej drapieżne wydanie tego stylu podoba mi się najbardziej - oj, tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mar:)
      Ja też kiedyś za takimi klimatami nie przepadałam, ale ostatnio coraz bardziej wszelkiego rodzaju kropki, groszki zaczynają mi się podobać, ale tylko w połączeniu z takimi właśnie drapieżnymi lub streetwearowymi akcentami:)

      Usuń
  6. yes! i love
    fashionitazbybuiti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. LOVE the entire outfit and your makeup is so gorgeous!

    xoxo
    Margareta Vania
    Fashion Blogger

    follow or drop your comment back at www.margaretavania.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I loved this dress! It has the kind of cleavage that I like, a bit open but without showing too much! Perfect! Well, I would wear with high heels because I am short, so I can say I would love to wear it the way you did! But I am really short (5'3) and most of the time when wearing a dress I do with high heels. I love the bandana and you look simply perfect, I really loved the retro air and pin up atmosphere!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Thats a beautiful dress :)

    xoxo
    Mischelle
    http://www.nowthatschic.com

    OdpowiedzUsuń
  10. That dress it's gorgeous.
    Xoxo

    www.atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  11. ale świetna ta sukienka, uwielbiam grochy !

    OdpowiedzUsuń

  12. AAaaaaaaaaaaaa no nie wierzę- fantastycznie!! :) wyglądasz jak taka szalona laska z filmów z lat 60'ych gdzie głównie nosiło się grochy i takie chusty na włosach- no super kochana! jeszcze w takim wydaniu Cię nie widziałam, ale na prawdę jestem zachwycona Twoim eksperymentowaniem :) :)
    A sukienka jest przeurocza... i jaką Ty masz figurę aaaajććć <3

    Mi się podoba bardzo, więc oczywiście klikam :)

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana:) wiesz ostatnio już mnie męczyło to, że zawsze jestem tak samo uczesana i tak sobie z tą chustką wykombinowałam, w sumie taki prosty trik i jest nowa fryzura:)
      pozdrawiam:*

      Usuń
    2. Nooo niby zwykła chusta, a jakie efektu dodała :) Mnie też męczy moja wiecznie ta sama fryzura, ale ja mam dwie lewe ręce, by sobie coś fajnego na głowie zrobić :P hehe
      Jeszcze raz powtórzę- mega mi się podobasz w takim pin-up'owym wydaniu! :) :)

      Usuń
  13. Beautiful outfit! Loving this vintage/50's vibe <3
    Trend-Mae

    OdpowiedzUsuń
  14. Perfect stylism ! This "pin up" dress is beautiful with the Vans and the bandana (and your red lipstick !). It could have been a classical retro outifit and now it's a sharp and trendy look ! Love the sunglasses ! XOX http://valeriesdays.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  15. I love dress and sneakers and I loved your Vans <3 Okay beautiful!

    http://heyimwiththeband.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam styl pin up:) fantastycznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba,prześlicznie!*****;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Great pin-up look!
    xx

    www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Perfect look :) Wspaniale!

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Genialnie! Bardzo mi się podoba od stóp do głów :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietna interpretacja stylu pin-up girl, bardzo unowoczesniona, ale rownie sexi i dziewczeca zarazem! Sukienka rzeczywicie super:)
    Pozdrawiam! Anka

    OdpowiedzUsuń
  22. Great pictures!! X

    www.carlaginola.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pretty dress, I like how you styled with a leather jacket for some edgy.
    Christy

    http://www.am2pmchic.com

    OdpowiedzUsuń
  24. I totally love that you wore the dress with sneakers! Cute and comfy!

    Tina
    www.justatinabit.com

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW! Śnią mi się lata 60-dziesiąte <3!
    Cudownie Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  26. The dress is gorgeous on you, the style is fantastic! Looks great with the sneakers also.

    xx,
    Tania
    http://inspiremyfancy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow that mini dress is awesome! It reminds me a cartoon movie! You look fabulous!
    xx
    cvetybaby.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Po pierwsze to uwielbiam te okulary !! Masz racje ja na pewno ubrała bym szpilki bo jestem niska... Zazdroszczę (bardzo pozytywnie) Tobie długich nóg bo możesz pozwolić sobie na takie połączenia które uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo, jak ładniutko! :) Bardzo mi się podoba! No i ta przewiązana we włosach bandana... O TAK! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. adorable you look.. Polka dots is my fav

    Kisses
    Purva
    www.planetbeauties.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Oh I so love this look! The sharp color contrasts with the blue, white, and red are perfect together. The photos could be in a Guess ad. They are that beautiful!

    xo, Bry

    Leather.and.Diamonds.Naughty&Nice

    OdpowiedzUsuń
  32. Styl pin up, bardzo mi się podoba ;) Pozdrawiam stylishalice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. cudownie wyglądasz w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  34. love this look! :) x http://sarahinwonderlust.blogspot.co.uk/2015/05/andalasia.html

    OdpowiedzUsuń
  35. I love that dress!
    Melanie @ meandmr.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Lovely dress dear..looking gorgeous..
    http://freshfacebeauty.in/

    OdpowiedzUsuń
  37. This polka dot dress is gorgeous and you look adorable in it =)

    Fashion and Cookies - fashion blog

    OdpowiedzUsuń
  38. w pierwszej chwili sukienka była moim faworytem , ale gdy dostrzegłam jak genialne masz okulary to już sama nie wiem :P
    Genialnie wyglądasz , za każdym razem pokazujesz nam jak wiele stylów i miksów wygląda na Tobie rewelacyjnie :)
    Dla mnie bomba ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow!! I'm in love with this look! Eszter

    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super cool outfit, love how you styled with a bandana, you look gorgeous.

    OdpowiedzUsuń
  41. Great, I love it! Enjoy the week honey!

    Check my last post here!

    Follow each other? Let me know and I'll do the same:
    My blog | Bloglovin

    ♥‿♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Okulary prezentują się na prawdę świetnie, do tego wycięcie w sukience jest genialne!
    Pozdrawiam.

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow! Prawdziwa pin-up girl z Ciebie :) Ślicznie wyglądasz :)
    Te okulary są bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  44. In love with your style!!!
    xx
    http://fashionpeekaboo.com

    OdpowiedzUsuń
  45. you look amazing, love your sunnies
    f4f?:)

    xoxo
    http://hilarynirvana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Genialnie!!! Po prostu brak mi słów!!

    OdpowiedzUsuń
  47. wyglądasz pięknie, pasuje ci ten styl. super

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. omg kochana , ale Ty wyglądasz zabójczo w tej kiecce! Napatrzeć się nie mogę!:*

    OdpowiedzUsuń
  49. I loved ♥

    http://heyimwiththeband.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. omg! this dress is amazing and I love your sunnies :D xoxo

    OdpowiedzUsuń
  51. Wow, i love the design of that dress and the fit on you :)

    Have a great day!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. This dress is amazing!
    Melanie @ meandmr.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Hot dress. Love the retro look.

    xx Lori
    http://fabeau-trends.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  54. What a gorgeous outfit! I love how you combine that dress, sunglasses and sneakers. xx

    Sara Wallflower

    OdpowiedzUsuń
  55. Stunning outfit dear! You look wonderful! :)
    Have a nice day!

    Lucia Gallego Blog
    Lucia Gallego Blog Facebook

    OdpowiedzUsuń
  56. Loving this polka dots dress - so chic! Love it! You can check out my new look on the blog and talking about a new jewelry brand x Mary

    http://marypolka.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny zestaw :)) Sukienka jest urocza! <3

    OdpowiedzUsuń
  58. wow!! I love your dress!!

    www.fashi0n-m0de.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  59. gorgeous look :) loved how you paired sneakers with dress :)

    OdpowiedzUsuń
  60. O ja cie, jak ładnie. Zestaw nie w Twoim stylu, rzadko pokazujesz się tak kobieco i słodko, ale powiem Ci, że może właśnie dlatego mam efekt WOW! Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  61. omg!!! wow!!! absolutelly stunnin!!! happy friday, dear!!!)))) xoxo<3

    OdpowiedzUsuń
  62. Great style, I love the Make-Up & how you did your hair :-* www.thepinkheartgirl.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  63. so gorgeous in that polka dots dress!
    you really look divine!
    perfect vintage look!

    OdpowiedzUsuń